Hi,
Ek het 'n probleem met vBulletin 3.6 en 3.8. Hy wil 'n kolom te voeg aan die linkerkant van my sjabloon, ek het die sjabloon veranderlike $ homapage kant ["nazwaTemplate"] sodat ek' n nuwe sjabloon en ek bygevoeg homepage_proba na die tuisblad $ kant ["probeer"] maar dit nie gee nie. Ek sal net by tot die reeds by verskeie templates vir die naam homepage_ex en induseer wanneer hulle dit kan sien en ongelukkig is nie nuut nie. Of die kas wyn kan word? As dit so is, verwyder jy die data in die kas? Please help ontsyfer die probleem.
Witam, Mam problem z vBulletinem 3.6 i 3.8. Chce dodac do lewej kolumny moj template, znalazlem w homapage template zmienna $side['nazwaTemplate'] wiec utworzylem nowy template homepage_proba i dodalem do home page $side['proba'] jednak nic to nie daje. Dodam tylko ze jest juz dodanych kilka templates o nazwe homepage_ex i gdy wywoluje je to je widac a nowych niestety nie. Czy to moze byc wina cache ? Jesli tak to prosze o informacje jak usunac cache ? Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.