Dit is van die VB adminpanel
Forum URL
URL van jou forum.
Let wel: nie voeg 'n skuinsstrepe streep. ('/')
Dit is van die VB adminpanel
Forum URL
URL van jou forum.
Let wel: nie voeg 'n skuinsstrepe streep. ('/')
Laaste geredigeer deur vBET; 27-10-10 op 02:21. Rede: Skakel om die inhoud te unappropriate - ook gewysig deur vBulletin ons moet oorspronklike hier
vBulletin jou URL verander en dit opaqued. Gee dit asseblief weer binnekant van die KODE BBCode - so sal ons weet die presiese waarde van hierdie parameter op jou forum.
Ek het bygevoeg dat die ekstra: in die URL
Code:http://www.webscutest.com/forum
Laaste geredigeer deur vBET; 27-10-10 op 02:23. Rede: Gerectificeerd waarde url
Ek weet nie hoekom dit moeiliker maak ... Ek het dit reggemaak word - ek moet bevestig nou om seker te wees - kan u kyk in jou vorige pos en bevestig beteken dit is presiese waarde?
Indien ja, dan is dit wel in orde is - in hierdie geval seker doen dit vBET skuld op alle - disable vBET heeltemal:
1. Afskakel dit in die admin CP
2. Kommentaar vBET reëls in. Haccess
3. Kopieer werklike 2 verander vBSEO lêers en ignoreer dit deur die oorspronklike van vBSEO pakket.
As die probleem nog bestaan te skakel, dan is dit nie vBET fout en ons kan jou nie help met die probleem wat nie veroorsaak is deur vBET.
Indien die probleem verdwyn na die aanskakel, dan kan jy die veranderings ongedaan te maak en gee Kamil inligting daaroor - hy sal kyk en los dit op die plek.
Hallo,
Ek het al die stappe van Michał na (vorige post) en die probleem is nog daar (selfs wanneer vBET is afskakel).
Soos ek geskryf het - dit is ook nie vBET kwessie, waarskynlik vBSEO. Skryf aan vBSEO ondersteuning.
van ons kant af dit is al. Opgelos