BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Toe ek die kas skoon te maak ek kry 'n paar foute

  1. #1

    Default Toe ek die kas skoon te maak ek kry 'n paar foute

    aan die bokant van die bladsy in die vBulletin


    Waarskuwing: Onwettige offset soort in isset of leë in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

    Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

    Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    Het jy duidelik die kas met die admin script? Hierdie waarskuwing is gegooi wanneer 'n skikking sleutel is nie.

  3. #3
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Hallo,
    Ek sien dit en hierdie waarskuwing is uit hierdie funksie:
    vbet_useCache
    Normaalweg is ons slaag om hierdie funksie slegs een elenent - byvoorbeeld "pl"
    maar na die skoonmaak van die kas - Hierdie is 'n skikking, maar Array kan nie' n sleutel na die tafel.
    Ons is besig om op die oplossing vir jou.

  4. #4
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Hallo,
    Soos ek in die vorige pos geskryf het - Ons weet waar is die probleem maar ons moet 'n regstelling te maak in' n paar plekke in die lêer.
    Ons sal hierdie corections, maar dit sal ingesluit word in die volgende Communique.

    Ek het 'n oplossing vir jou om net hierdie "waarskuwings", so verberg:
    1. die wysiging van die forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php lêer
    2. vind en kommentaar:
    PHP Code:
    define('VBET_USE_CACHE_FOR_ACTUAL'vbet_useCache($_REQUEST['language'])); 
    3. plak nadat:
    PHP Code:
    define('VBET_USE_CACHE_FOR_ACTUAL', @vbet_useCache($_REQUEST['language'])); 
    4. stoor die lêer

    Onthou - hierdie is nie 'n oplossing nie - net jy kan hierdie waarskuwings verberg nou.

    asseblief na daardie tjek jou webwerf (vertalings, skakels, ens.) en hier bevestig.
    Ek sal hierdie draad beweeg in na die fout reporting.
    Bevestig en word vasgestel in die volgende Communique.

  5. #5
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    1,000

    Default

    Gedoen het. Ek geredigeer twee vBET files.it Sal includet in die volgende Communique.

  6. #6

    Default

    Terwyl dit die waarskuwings verberg dit nie los nie die probleem as die kas is nie skoongemaak.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    95

    Default

    Quote Originally Posted by kamilkurczak
    Onthou - hierdie is nie 'n oplossing - julle kan wegsteek nie hierdie waarskuwings nou
    Hierdie waarskuwings word gewys, omdat jou server is ingestel om dit weer te gee.
    Ons het 'n voorbereide oplossing vir hierdie probleem, maar dit aangewend sal word in die volgende uitgawe.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •