BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Sommige probleme rigtingaanwysings (RTL LTR) te verander ... En meer

Default Sommige probleme rigtingaanwysings (RTL LTR) te verander ... En meer

Daar is verskeie probleme met die styl wanneer jy 'n ander taal:
    My stelsel werk wat gebaseer is op Hebreeuse taal (regs na links),
    toe ek verander na een van die Vbet vertaling tale (taal met: links na regs), die ontwerp gaan verkeerd maak nie saak behoorlike aanwysings:
    (Screenshots met verduidelikings - die screenshots met die oorspronklike ontwerp van die VB)
    jy het om te weet dat as ek die taal Engels deur vb stelsel, is daar nou die probleem met die styl of aanwysings (so moenie vir my sê dat dit 'n float probleem.Omdat ek nie die CSS van StyleVar

Forum Home 'n probleem: Selected - navbar - Forum lys
    Standaard taal Design (in Hebreeus)

Nadat die Vbet Engelse vertaling
    Let asseblief daarop daar is 'n probleem met die verandering van aanwysings in die kop-en NavBar nie .... En die lys van forums

forumdisplay probleem: knoppie - draad bladsy stats - Forum Tools - draad lys

Neem asseblief kennis is daar 'n probleem met die veranderende rigtings in Knoppies
    draad bladsy stats
    Forum Tools
    draad lys

Show thread probleem: nog Button - Voet - en daar is geen vertaling vir die frases van Button in Quick Reply en allso in Gevorderde Repply

Neem asseblief kennis is daar 'n probleem met die veranderende rigtings in Knoppies
    footer
    vertaling vir die frases van Button in Quick Reply en allso in Gevorderde Repply

Laaste geredigeer deur dacho; 25-10-10 op 11:12.

Nog 'n ding
    Ek wil afskakel om die centre vlae en hulle in my ontwerp te reël, waar die ontwerp van die vlae.
    Ek praat nie oor die ligging van die vlae wat ek praat as hulle by die sentrum of links of regs, en wat sal die breedte van hul DIV

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo dacho,
    Ek het 'n toegang tot jou FTP asseblief.

oor die vlag styl (van jou site bron)
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>

ahhh
    Ek het dit getoets op my vB4 toets forum en het dieselfde resultate as jy (op die VB deafult-styl) so dit is 'n fout.
    Ek sal hierdie draad skuif na fout reporting.

Nou sal ons werk op ons toets FTP en site so nou het ek nie toegang tot jou forum nodig

Dit sal vasgestel word, danksy

Hallo dacho,

Ons is nog steeds werk nie. Ek het opgemerk dat vBET funksie goeie lees die rigting van die forum (RTL) en vervang dit korrek. Ek het 'n baie logs van wat.

Ek het opgemerk dat een van ons verander $ stylevar nie in gebruik is. Miskien vB gebruik (met die ou waarde - regs) voor ons vervanging.
    Ek het probeer om 'n ander hoek te kry, maar sonder sukses. Ek sal probeer om dit weer te vind.

Ons is steeds besig. Dankie vir jou geduld.

Dankie vir jou pos, ek wag nog steeds
    Onthou dat die probleme wat ek genoem het is nie net aanwysings

Daar is frases wat nie vertaal met Vbet
    Ek het aangeheg skerm skote sien meer

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek gaan Kamil om te help met hierdie probleem en dit check nou op uit te toets bediener. Ek teks aanwysings sal eers hanteer, dan sien ander kwessie wat jy skryf. Ek sal julle op hoogte hou oor die resultate mier vordering. Jammer is dit nog steeds nie opgelos word nie - ons het 'n klein probleem met hierdie kwessie

OK so - ek dink ek weet wat die rede is. Dit is omdat vBulletin nie net gebruik veranderlikes vir aanwysings nie, maar vir onbekende rede ook gebruik vir dieselfde ding konstante LANGUAGE_DIRECTION is.

Op die oomblik is ek werk op die kode verander vir hierdie. Wees asseblief geduld

Ek het baie van die ondersoek en probeer om die probleem op te los op baie maniere. Op die oomblik Ek stuur amptelike soektog na vBulletin span (Forum Verandering teks rigting in plugin - probleem ...) En nog steeds sal werk op hierdie ... Veral Ek sal css.php lêer kyk as moontlike bron van die probleem. Op die oomblik het ons 'n laat uur in ons land, so ek sal aanhou werk aan dit later.
    Laaste geredigeer deur vBET; 27-10-10 op 23:09.

Hi.

Ek het vinnige fix vir jou. Let asseblief daarop dat meer veranderinge aan ons kant gemaak is, maar nie nodig vir quick fix. Bevestig asseblief het dit help met styl kwessie.

Quick fix:
    1. Lêer oopmaak / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php
    2. Search:
    Code:
    if (false !== strpos($address, 'css.php') || false !== strpos($address, '.css') || 0 === strpos($address, 'javascript:') || $address == '#' || vbet_isURLIgnored($address)) {
    3. Sit voor:
    Code:
    if (false !== strpos($address, 'css.php')) {	
    return vbet_createURLForAddressNoReplaceOld($language, $address) ;
    }
    Ook vir ander kwessies oop asseblief nuwe drade. Hou asseblief een draad per een probleem. Dit sal jou toelaat om ons te maklik beheer van die kwessies. Hierdie draad het status opgelos as titel probleem is opgelos. Oplossing sal ingesluit word in die volgende uitgawe.
    Laaste geredigeer deur vBET; 29-10-10 op 18:55.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •