BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Opgegradeer na die nuutste weergawe bladsye kry nou foute

Default Opgegradeer na die nuutste weergawe bladsye kry nou foute

Ek het die aanwysings nou byna elke draad kry 'n fout - ek het VBSEO ook - maar die aanwysings net sê oplaai en die invoer so dit is wat ek gedoen het

Firefox sê

Die bladsy is nie behoorlik redirecting

IE sê

Internet Explorer cannot display die webblad

So gou as wat ek gestremdes VBet die foute weggegaan
    Laaste geredigeer deur dgparent; 21-10-10 op 00:46.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    As vBET is aangeskakel en jy is op die hoof webwerf (sonder vertaling) site werk of nie? Indien ja, in staat stel om vBET en gee my 'n URL na hierdie site.
    Indien nie, stuur asseblief vir my deur PM jou admin en FTP toegang. Danksy

Gewysig:
    Asseblief, probeer om te skakel Cache (Cache Geheue) vir gaste deur admincp-> vBet-> kas en probeer om hierdie probleem weer te vind.
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 21-10-10 op 08:24.

Dit was reeds afgeskakel Ek pm'ed jy my info

Gaan kyk na jou PM

Ek antwoord aan jou

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    Gaan kyk na jou PM

ok.
    Net hier kyk:
    vBET translate url goed (byvoorbeeld - jy kan dit sien in jou bladsy bron na die vertaling te pl)
    Code:
    http://.../forum/pl/introduce-yourself/390092-witam-y-all-post490968.html#post490968
    maar wanneer jy op en gaan na hierdie draad, jy het 'n verwysing na:
    Code:
    http://.../forum/pl/a/390092-witam-y-all.html#post490968
    nie goeie integrasie met vBSEO.
    Ek het opgemerk dat jy het 'n vBSEO 3.3.0. Dit is 'n ou weergawe van hierdie produk.
    Die ou weergawe van vBET (voor jou update) in ooreenstemming met die vBSEO gewerk het. Dit het 'n goeie integrasie nie, maar na die werk wat jy moet jou vBSEO update na die nuutste weergawe.
    Gewysig:
    na update van vBSEO moet jy 'n lêer integranion weer (vir twee lêers: forum root / vBSEO / sluit / functions_vbseo_url.php lêer en forum root / vBSEO / sluit / functions_vbseo_createurl.php lêer). Alles is beskryf in readme.html lêer - integrasie met vBSEO in doen-nie-upload gids.
    Na afloop van hierdie uptade moet ok. Indien nie - skryf asseblief hier
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 22-10-10 op 14:40.

Ek gaan net afskakel VBET - per jou instruksies oor hoe om op te gradeer:

"BELANGRIKE upgrade nota vir vBET 3.3.6: Tydens die opgradering, invoer produk lêer, en dan oplaai van lêers Dis al - net 'n skakel vir die einde van die 2 stappe."

Dit sê niks oor die wysiging van enige lêers nie - jy moet vir mense vertel vir hom, as die redigering FILES nodig is om -

Aangesien dit jou fout is, moet jy die een wat my lêers te wysig - so nou gaan ek alles wat ek het om hierdie produk te verloor omdat jou instruksies is nie duidelik nie - danksy
    Laaste geredigeer deur dgparent; 22-10-10 op 15:16.

Ek weet dat na upgrate in opdrag jy hoef nie enige notas hoe om te integreer met vBSEO maar ek geskryf het oor integrasie met vBSEO lêers na 'n upgrade vBSEO.

Nou het jy jou vBSEO lêers wysiging na die eerste Instalation van vBET en nou na 'n upgrade vBET jy nie om dit te doen.

Maar na 'n upgrade van vBET 336 jy het 'n ou weergawe van te vBSEO (slegs 330) so moet jy jou vBSEO upgrate na die nuutste weergawe. Na opgradering vBSEO sal jy het 'n nuwe lêer (sonder ou redigering) sodat jy Jy sal moet twee vBSEO lêers te wysig.

lyk soos ek iemand te betaal om my forums om weer te los - nou nie een van die bladsye korrek na die opgradering van vbseo per u instruksies.

Gedoen het.
    Jy vergeet vBSEO integrasie (lêer wysig) Ek skryf oor wat in die vorige pos.
    In die tweede plek - jy het 'n slegte reëls in jou htaccess - nou het jy' n goeie
    Alles is nou 'n werk - kan jy dit bevestig?

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •