BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: fout boodskap op die opgradering

Default fout boodskap op die opgradering

Hallo,

Ek het al vbet 2.21 loop op my site, met vBulletin 3.8.1 en vbseo 3.3.2. Ek het op te gradeer na vbet 3,12. Ek het foto's van al die lêers wat die bestaande te vervang. Ek het gegaan om admincp die produk te laai. egter, toe ek na admincp, ek het die volgende fout boodskap:

Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / gebruiker directory / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php op lyn 38

so ek kon nie inteken om admincp die produk te laai.

Ek het weer teruggekeer na die vbet 2,21 lêers vir nou.

Weet jy wat die probleem is? Hoe kan ek hierdie fout boodskap los?

danksy
    simit

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by simit patel View Post
    Hallo,

Ek het al vbet 2.21 loop op my site, met vBulletin 3.8.1 en vbseo 3.3.2. Ek het op te gradeer na vbet 3,12. Ek het foto's van al die lêers wat die bestaande te vervang. Ek het gegaan om admincp die produk te laai. egter, toe ek na admincp, ek het die volgende fout boodskap:

Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / gebruiker directory / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php op lyn 38

so ek kon nie inteken om admincp die produk te laai.

Ek het weer teruggekeer na die vbet 2,21 lêers vir nou.

Weet jy wat die probleem is? Hoe kan ek hierdie fout boodskap los?

danksy
    simit
    Dit is normaal, want jy het nie die hele integrasie doen soos in die handleiding beskryf en het dit reeds gedoen gedeeltelike (reeds ingestel htaccess reëls.) Word. Sien hier:
    http: //www.vbenterprisetranslator.co...2.html#post169

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •