BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Veranderende taal in usercp, maar hou skakel in 'n URL na die

Question Veranderende taal in usercp, maar hou skakel in 'n URL na die

Wanneer die taal van die forum verander in usercp na 'n ander taal, laat ons sê hierdie voorbeeld:

Nou: Engels
    Verandering vir die Franse
    Verandering terug in Engels

As jy gered is, die leser URL hou toevoeging van die ou lang = fr aan die einde of enige URL's (of in hierdie geval, hier op jou forum, dit bly dit: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Is dit 'n fout?

BTW is die rede waarom dit anders hier? Hier kry ons forum / fr en op my forum kry ons die lang = en aan die einde van die URL's?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    Wanneer die taal van die forum verander in usercp na 'n ander taal, laat ons sê hierdie voorbeeld:

Nou: Engels
    Verandering vir die Franse
    Verandering terug in Engels

As jy gered is, die leser URL hou toevoeging van die ou lang = fr aan die einde of enige URL's (of in hierdie geval, hier op jou forum, dit bly dit: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Is dit 'n fout?

BTW is die rede waarom dit anders hier? Hier kry ons forum / fr en op my forum kry ons die lang = en aan die einde van die URL's?
    Ek sal check doen dit sommige maar met koekies - dankie vir die kennisgewing.

Oor die vorm van die URL - gaan na Admin CP -> vBET -> Main en sien wat jy het. Vertaling skakels Type

Gerectificeerd - sal ingesluit word in 3.1.3

Wel, ek nog ondervind hierdie probleem met behulp van 3.2.2. So jy prbably hou dit oop in plaas van beslote ...

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    Wel, ek nog ondervind hierdie probleem met behulp van 3.2.2. So jy prbably hou dit oop in plaas van beslote ...
    Jammer dit is reggemaak word en getoets word in 3.1.3, miskien gekorrigeer ons iets soortgelyks.

Sê asseblief vir my jy hierdie fout sien op ons bediener. So nie, PM vir my die URL van jou forum.
    Laaste geredigeer deur vBET; 28-11-09 op 21:39.

Nee, dit lyk OK hier, maar jy gebruik vbSEO skakels dopgehou hier so ek kan regtig nie vergelyk nie, want aan my kant, ek gebruik die "taal = nl" patroon.

En dit is 'n baie nuttige inligting vir ons. Ons sal dit toets nie hierdie verstellings op ons toets bediener.

Ook - ons beveel om jou patroon te verander geskik is vir SEO konsensus. Neem asseblief kennis dat jy nie hoef vBSEO te gebruik - vBET ondersteun dit selfs vir rou vBulletin skakels (en in 3.3.0 sal ondersteun dit ook met skakels vertaling vir GRATIS SEO mod - Zoints SEO).
    Laaste geredigeer deur vBET; 29-11-09 op 16:08.

Ek gebruik nie vBSEO en my voorkeure weerspieël dit. Dankie vir die tyd geneem het om te kyk na hierdie.

Van die kursus. Weereens kan jy mooi SEO vertaling skakels (dws / en /) sonder vBSEO, ons het dit instel om jou te laat die besluit geneem

Ek het dit nie nodig. Dit is waarom ek dit nie gebruik nie en die opset van vBET weerspieël hierdie. Dit is waarom ek het berig die werklike probleem met die "language = nl" in hierdie spesifieke draad.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •