en ek het net twee e-posse. Alles is goed, kan ek nie reproduseer jou probleem, so ek dink dat alles is ok.
en ek het net twee e-posse. Alles is goed, kan ek nie reproduseer jou probleem, so ek dink dat alles is ok.
'N gebruiker net gepos het en beide ek en my moderators het twee keer die kennisgewing!, Dit het slegs plaasgevind het sedert die installering van vBet.
Ek sal vir jou 'n e-pos aan ons forum wat die kennisgewing gee, as jy die post jouself vBulletin sal gee jy nie die kennisgewing van jou eie pos, sal ek' n boodskap pos en sien as jy net 'n e-pos
Net gepos het en het 6 notifikasies .... jy sal ook!
dit dalk om iets te doen met die code wees?
OK Ek het opgemerk dat. Kan jy verduidelik hoe e-pos toe te voeg tot die forum? Ek sal probeer om dit op my toets forum om voort te plant.
Ek het in die eerste pos http: //www.vbenterprisetranslator.co...289-post1.html
ok, Dankie vir daardie. Nou sal ek probeer om hierdie probleem op my toets forum om voort te plant en dit regmaak!
Dankie, maar dit kan om iets te doen met my code of my html-knoppie vir die kode te beklemtoon.
Voel vry om te kyk deur die templates / lêers wat jy het toegang tot beide
Moes net 'n nuwe pos in die forum maar net' n kennisgewing, maar hulle het nie tags gebruik Skakel gesorteer en gefiltreer werkblad na HTML