Hi, Jammer om weer pos, het ek het net 'n Poolse persoon post hier probleem van 'n grafiek die post is vertaal, maar die titel is nog in Pools, kan iemand 'n blik, asseblief?
Groete,
Simon
Hi, Jammer om weer pos, het ek het net 'n Poolse persoon post hier probleem van 'n grafiek die post is vertaal, maar die titel is nog in Pools, kan iemand 'n blik, asseblief?
Groete,
Simon
Gaan om die draad opsie te wysig, gaan na die gevorderde en maak seker nie die titel is binnekant van langtitle bbocde. Indien nie, dan moet jy dit byvoeg (taal parameter - net soos lang). Heel waarskynlik is dit.
So iets mag nie gebeur as vBET maak opaquing die boodskap (Sien vBET Google opsies vir meer inligting). Maar as iemand sal boodskap ondeursigtig met die hand in lang BBCode, dan vBET sien dat iemand reeds gesorg daaroor en moenie enige veranderinge nie gemaak.
Asseblief, sê dit help en die probleem opgelos is.
Ek bygevoeg taal etikette en die draad titile lyk soos dit nou
[Lang = pl] probleem z pewnym wykresem [/ lang]
EDIT: Ek vra om verskoning, ek het bygevoeg dat die tags soos dit nou [Langtitle = pl] probleem z pewnym wykresem [/ langtitle] en die titel vertaal ok, hoe kan ek kry om dit te word outomaties as die tags was nie teenwoordig is nie, voordat ek redakteur van die titel?
Groete,
Simon
Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 07-10-10 op 07:07.
Net soos ek geskryf het - sien asseblief Google Options vir vBET in Admin CP. Jy kan daar strategie hoe om taal tag outomaties kies. Ons beveel aan om te gebruik Trust Google toe vertroue waardig, Vensterbank is dit verstandig om die beskrywing te lees van al die strategieë en kies die beste een vir jou Hele beskrywing is in parameter beskrywing - so net in die plek waar jy siek is dit instel
Ek verkies Trust Gebruiker (as jy in die sagteware aanbeveel), sê jy dat die langtitle-tag is nie outomaties bygevoeg?
Trust gebruiker is die beste vir prestasie, want doen nie Google vra oor die mening wat tyd in beslag neem (versoek aan Google stuur - wag vir reaksie).
Nog uit use kant is dit die beste strategie wat die trust Google te gebruik. Dit is omdat nie alle gebruikers kan ingestel het om hul standaard taal, of soms gebruikers dit stel, maar weet ook taal van die forum en skryf in die taal van die forum - in daardie geval vBET ondeursigtig in taal punt deur die gebruiker standaard taal. So kan jy post in Engels, maar gemerk as Frans, want die gebruiker het dit as sy standaard taal.
As jy wil opsie trust gebruiker te gebruik - Ons beveel sterk aan te dwing gebruiker sy standaard taal te stel. Jy kan dit baie maklik - dit is in te stel in vBET. So kan vBET redirect Profiel bladsy van die gebruiker As die gebruiker nie sy standaard taal. Vir 'n paar gebruikers dit kan nie te gerieflik, maar omschakeling sal stop nadat gebruiker standaard taal is. Jy kan selfs kies om te doen wat jy wil redirect gebruikers maar net na login, of weer en weer totdat die parameter is (dan gebruiker is nie in staat om iets te doen op jou forum tot sy standaard taal).
Soos u sien, is vBET dus hoogs instelbaar en voorbereid op verskillende scenario's. Dit is jou keuse watter strategie jy wil gebruik
Migal, dankie vir die reaksie, ek het reeds die "Force gebruiker .." opgestel en die gebruiker het sy standaard taal in Pools oor registrasie en hy gepos word in die Pools so ek verstaan nie hoekom die titel moet nie vertaal?
Ek het nie regtig wil afgradeer prestasie en wag vir Google as soms die forum wag vir Goole Custom Search gelaai word, en wag vir die vertaling van post sleg sou wees!