Originally Posted by
vBET
Ja - dit kan word wat op sy forum is dit as gevolg van die verskillende weergawes. Soos ek geskryf het voor ek nie die besonderhede van sy integrasie tussen vBulletin nad MediaWiki weet. Dit lyk soos dit gegenereer deur vBulletin is, dit nog steeds uitleg integrasie kan word as wat jy geskryf het. Miskien is die nuutste weergawe van MediaWiki mod ekstra dinge doen, miskien forum skrywer mal ekstra moeite. Het jy hom gevra het? Het jy check beskrywing vir die nuutste MediaWiki integrasie mod? Ek sien daar vlae in die bladsyonderskrif - dit lyk soos footer is gegenereer deur vB template meganisme, nie net hardcoded.
Hoe om seker te maak nie haak global_complete gebruik word. Dit is baie maklik. As jy eerste integrasie deel toepaslik gemaak - dit beteken die forum links met taal-kode (dws / pl /...) sal erken - dan as global_complete ondersteun bladsy sal vertaal fyn. As dit nie ondersteun nie, dan bladsy sal nie vertaal word nie, en jy kan sien dat daar op die bladsy wat vertaal moet word links onder die vlae sal moet "vbet_flag" ingesluit in die URL.