BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 19

Thread: Wiki in die sub-directory kwessies

Junior lid

Default Wiki in die sub-directory kwessies

OK, ek het 'n wiki in' n sub-gids www.xxxxxxx.com / wiki, My Forums www.xxxxxxx.com / forums.

Ek is 'n poging om die vertaling na MediaWiki te integreer wat deel my logon inligting met die forum tans.

Ek sien die volgende DB fout wanneer jy toets:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Enige idee waar om te kyk? Ek lees elke voorstel wat jy vir ander oor hoe om te integreer gegee het. Die probleem is dat ek gewoon het geen idee watter oplossing wat ek nodig het.

Dankie

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Dit is 'n volledige fout boodskap? so nie, plak asseblief hier 'n volledige een.

Jy kan ook DB tabelle optimaliseer. om dit te doen gaan jy na jou admincp> maintence-> herstel / optimaliseer tafels-> chect all-> en klik op bly

Junior lid

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    Dit is 'n volledige fout boodskap? so nie, plak asseblief hier 'n volledige een.

Jy kan ook DB tabelle optimaliseer. om dit te doen gaan jy na jou admincp> maintence-> herstel / optimaliseer tafels-> chect all-> en klik op bly
    Dit sê nie die tafel is korrup ... dit sê ongeldig SQL. Heel waarskynlik weens iets fout is met die herskryf vir die wiki sub rig, of 'n onvolledige integrasie met die wiki.

Ek is seker ek is iets ontbreek en op soek na die stappe wat ek nodig het vir my integrasie.

Ek kry geen foute op die forum self.

Junior lid

Hallo? Dit kan nie so moeilik vir julle te diagnoseer.
    Laaste geredigeer deur Smaug; 07-10-10 op 00:12.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Die waarheid is dat dit moeilik is om te diagnoseer - daar is nie enige fout of 'n fout boodskap. Dit is waarom Kamil vra jy doen dit is vol fout kommunikeer of daar is iets wat van daar af verwyder.

Sonder fout boodskap wat ons blind is hier ... Kan jy meer inligting daaroor vind, in byvoorbeeld in die logs?

Ook - soos ek verstaan dit net vir WIKI gebeur. Vir normale bladsye nie. Is jy met behulp van tabel voorvoegsel?

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ook - soos ek verstaan dit net vir WIKI gebeur. Vir normale bladsye nie. Is jy met behulp van tabel voorvoegsel?
    Ongeldige SQL is die fout.

Dit is wat in die e-pos gekom het, ek het geen fout nommer.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    Die Wiki tafels begin almal met "mw_", is al die res van die site, Geen voorvoegsel. Ek sien hierbo waar dit sê "buite = true" twee keer. Ek sal kyk na die herskryf.

Ek weet vir 'n feit dat my implementering was pretty much' n raaiskoot oor watter instruksies te gebruik om die wiki te integreer. Wat ek wil weet, is wat die poste van jou op my van toepassing is. Is MediaWiki gebruik globale voltooi? Ek weet regtig nie, hoe sou ek in staat wees om dit te vertel?

Dankie vir jou tyd

Junior lid

26 uur stamp **********

Is daar 'n fooi kan ek betaal vir' n prioriteit antwoorde?

Dankie

Baie jammer vir die vertraging. Ons neem nie die betalings vir die prioriteit antwoorde. Ons stand (my en Kamil) waar op die forum op Donderdag en Vrydag - net nie uit te vind wat sal sorg oor hierdie kwessie. Ek voeg 'n vraag te plaas meer lig, Kamil al wat ek het hierdie geval ... Jammer. Ons sal dit volgende keer beter. Ook hoop jy sal gelukkig om te weet dat ons sal kyk vir nog 'n werknemer vir kliëntediens (hierdie naweek of volgende week begin advertensie sal verskyn)

Jy sal weet dat die geïntegreerde mod gebruik global_complete omdat bladsye word nie vertaal nie. Skakels met taal kode wil werk nie, maar die bladsy sal nie vertaal kan word. Indien so iets gebeur, dan moet jy wenke vir die mods wat nie global_complete ondersteun nie. Dit kan net gebeur vir die mods wat verwek se eie bladsye heeltemal en ignoreer vBulletin argitektuur.

Oor MySQL probleem - ons is nog blind. Ek het gedink dat dit voorvoegsel kwessie kan wees, maar jy is nie gebruik vir vBulletin. Sonder meer inligting oor die kwessie ons nie in staat is om te vertel wat dit is. Hou kontak met MySQL ondersteun en vra hoekom jou boodskappe nie enige fout nommer of beskrywing fout het. Ook het jy gaan MySQL logs? Miskien sal daar meer daaroor.

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post

Jy sal weet dat die geïntegreerde mod gebruik global_complete omdat bladsye word nie vertaal nie. Skakels met taal kode wil werk nie, maar die bladsy sal nie vertaal kan word. Indien so iets gebeur, dan moet jy wenke vir die mods wat nie global_complete ondersteun nie. Dit kan net gebeur vir die mods wat verwek se eie bladsye heeltemal en ignoreer vBulletin argitektuur.
    OK, dis nie 'n mod vir vBulletin MediaWiki alleen staan. Die enigste skakel na my forums is hierdie mod van vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign On - vBulletin.org Forum

Omdat ek die gebruik van hierdie mod "brug" die gebruiker sessies, ek is nog steeds wonder of globale voltooi in gebruik is en dus nog steeds verward as wat die uitvoering is korrek.

Oor MySQL probleem - ons is nog blind. Ek het gedink dat dit voorvoegsel kwessie kan wees, maar jy is nie gebruik vir vBulletin. Sonder meer inligting oor die kwessie ons nie in staat is om te vertel wat dit is. Hou kontak met MySQL ondersteun en vra hoekom jou boodskappe nie enige fout nommer of beskrywing fout het. Ook het jy gaan MySQL logs? Miskien sal daar meer daaroor.
    Daar is geen fout aangemeld deur MySQL nie, ek het net geverifieer word deur die opening van die fout log wat in my.cnf gespesifiseer is.

Dit is 'n ongeldige stelling.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    Die kies is nie. Doen die tafels en velde korrek aan jou lyk? Waar is dat die kies genoem?

Dankie vir jou hulp

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •