BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Gebruikers stel Language nie vereer

Senior Member

Default Gebruikers stel Language nie vereer

Ek het geregistreer as 'n nuwe gebruiker en Spaanse gekies as my boodskap taal, wanneer ek dan aan die forum dit is in Engels, eerder as Spaanse (ek woon in Engeland, sodat my blaaier is Engels, maar in vbet instellings Ek het gekies om "vertroue gebruiker aangemeld" ), het ek in die usercp wysig besonderhede nagegaan en die gekose taal toon Spaanse?

Kan jy adviseer asseblief?

Groete,
    Simon

EDIT: die taal vlag (Spaans) kan nie gekies word sodat deel is vereer sy net dat dit nie die bladsy vertaal in Spaans nie!
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 05-10-10 op 21:06.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Trust gebruiker opsie om dit te Google taal herkenning. Google is nie gevra oor die taal op alle gebruikers instellings gebruik. Ons vertrou dat die gebruiker dat die boodskap wat hy geskryf het, is in sy taal, wat Hy. Is dit net om poste geskryf deur die gebruiker.
    Taal van die forum sal altyd so 'n aard wees dat jy gekies het. (Byvoorbeeld "Engels")

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vBET sal lei na ander spesifieke taal wanneer jy spesiale opsie in Misc artikel met die naam Redirect na gebruiker taal. Let steeds daarop dat vBET-aansture volgens blaaierinstellings (stuur opskrifte in) nie volgens gebruikersinstelling nie. Dit is genoeg, want as u 'n regte gebruiker het wat Spaans praat, sal hy Spaanse instellings in sy blaaier hê - dus kan vBET hom herlei, selfs as hy 'n gas is. Die herleiding volgens blaaierinligting is ook baie vinniger - ons kan dit in die eerste haak doen. Om volgens gebruikersinstelling te kan herlei, moet ons wag totdat hy aanmeld. En dan kan ons na vBulletin-kiaat uit die databasis sy besonderhede herlei. So werklike strategie is vinniger, werk ook vir gaste en vir regte gebruikers (nie toetsrekeninge nie) is dit genoeg Jy kan eenvoudig dit toets deur jou browser taal instellings te verander, die leser weer te begin (omschakeling is slegs vir die eerste versoek in sitting is, sodat ons toelaat dat die gebruiker dit later verander) en soms Cookies (as leser sessie sal hou na restart).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •