BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?

Default Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?

Ten einde die integrasie van vbse moet ek doen om nie-Engelse karakters in 'n URL "Vervang" aan "nie-Engelse karakters Hou in' n URL"? Ek het 'n paar persoonlike karakter plaasvervangers.

Senior Member

Die instruksies sê "Hou **********", want dit kan jou vertaal skakels breek.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Soos in die vorige pos. Jy moet hierdie opsie gebruik: Hou nie-Engelse karakters in 'n URL
    Sedert vBET vertaal URL's vir skroefdrade is dit nodig om nie Engelse karakters in 'n URL vervang nie.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Natuurlik persoonlike karakter plaasvervangers is 100% boete as jy die gebruik van "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL". In vBSEO diegene is 2 verskillende opsies. Dit wil sê hierdie forum:
    eenvoudige NLP.pl darmowe forum o NLP - Forum o NLP
    loop met vBSEO en gebruik persoonlike vervangings om Poolse letters te vervang, natuurlik steeds met "Hou nie-Engelse karakters in URL's"

Ek het gedoen wat jy gesê het. Thank you very much.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Natuurlik persoonlike karakter plaasvervangers is 100% boete as jy die gebruik van "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL". In vBSEO diegene is 2 verskillende opsies. Dit wil sê hierdie forum:
    eenvoudige NLP.pl darmowe forum o NLP - Forum o NLP
    loop met vBSEO en gebruik persoonlike vervangings om Poolse letters te vervang, natuurlik steeds met "Hou nie-Engelse karakters in URL's"

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •