BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Google Terms of Use vraag

Default Google Terms of Use vraag

Hallo,

Ons is baie geïnteresseerd om paar van lisensies te kry vir die webwerwe.

Ek het 'n paar vrae wat gebaseer is op die Google API bepalings en voorwaardes van gebruik as hierdie produk gebruik Google API vir die vertaling.

Hier is 'n paar dinge wat ek gevind het op die bepalings bladsy

Google AJAX API Terme van gebruik - Page, gaan soek as wat ek kan nie die skakels plak totdat ek het 15 poste.

1. enige versoek van meer as 5000 karakters lank wees;

Vraag: Is dit ... gedek? soos ons artikels soos drade wat meer as 5000 per bladsy of pos

kopieer, store, argief, publiseer of skep 'n databasis van Google resultate, in sy geheel of gedeeltelik, direk of indirek, behalwe dat jy kan: (1) store Google Results in' n tydelike kas vir 'n tydperk van vyftien (15) te oorskry dae uitsluitlik vir die doel van die gebruik van Google-resultate 'n spesifieke gebruiker-aksie versoek uit te voer, en / of

Vraag: Ons kry nogal 'n bietjie van die verkeer rondom 6 m page views per maand .. - Hoe die produk hanteer my situasie. Ek ken die funksie van die kas in die produk is, maar daar is geen maksimum gebruik per dag.

Ons sien daarna uit vir antwoorde

Cheers
    Chandra

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo,

Volgens jou vrae:

1. Ja, dit is gedek. vBET het algoritme wat gepas data na Google stuur. In die geval as sommige teks is baie lank, dan sal dit gesny word en stuur dit in dele. vBET selfs probeer om dit netjies te sny - dit beteken dat nie in enige plek nie, maar (soos ek onthou die einde) soek vir die dot, indien dit dan nie verskyn op soek na die komma, indien nie verskyn dan op soek na die ruimte en aan die einde wat net in vereis indeks plek.

2. vBET het outomatiese kasskoonmaker. U kan selfs strategie van kasskoonmaak en kastyd instel om te lewe (standaard 15 dae). Cache word slegs gevul wanneer versoeke aankom, so ons het NIE vooraf kas gemaak wat nie deur Google toegelaat word nie. Ons is 100% OK op Google

3. vBET doen nie beperk enige Max gebruik per dag. Let asseblief daarop dat in baie groot forum te voeg 52 nuwe tale aan die begin kan te veel word vir jou bediener (hang af op die bediener). VBET is nog steeds maklik instel deur Admin CP - sodat jy kan draai op aan die begin slegs 'n paar van vertalings en na daardie Voeg nuwe een deur een' n paar dae (as kas sal vervul). Ook het vBET Guest Cache funksie waarmee jy die resultate vir die gaste as statiese lêers te stoor - dit maak die volgende antwoorde vir die gaste baie vinniger en sonder die gebruik van DB navrae. vBET kan selfs jou te definieer wat bladsye is minder belangrik en verskillende tyd om te lewe vir diegene wat in Guest Cache instel. Standaard Guest Cache tyd om te lewe is 1 uur vir belangrike bladsye, en 15 dae vir minder relevant (soos lid bladsye) - almal eenvoudig te instel.

Indien u enige toekomstige vrae het - vra net

Cheers
    Michał

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •