BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Na die installasie Ek het leë bladsy

Default Na die installasie Ek het leë bladsy

Ek lees aandagtig deur en al die instruksies gevolg, maar na die installasie Ek het leë bladsy. Iets is verkeerd, maar ek weet nie.

Ek het vbseo integrasie. Uploaded al die lêers en geïnstalleer plugin. Nou kan ek nie toegang tot al die bladsye, selfs my admincp.

Ek aangepas my vbseo lêers en al die foto's vbet lêers geskrap. Ek kan nie verwyder word van vbet plugin uit my admincp. Ek kan sien vbet databasis-lêers uit my plesk paneel.

Wat kan ek nou doen? Ek het jou dringend hulp nodig.
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 02-10-10 op 19:32.

Ek gestremdes alle plugin hake eerste. Ek verwyder vbet databasis lêers want ek kon nie verwyder normale manier (verwyder van admincp) ek verwyder vbseo plugin en dit geïnstalleer nie. My forum lyk ok nou.

Ek het nog steeds die vbet opsies op my admin beheer paneel.

Ek is seker dat ek volg al die onderrig ontvang het soos dit behoort te wees. (Ek verkeerd mag wees)

Ek dink ek het SVE of sommige vermiste lêers (curv so iets) op my server.

Ek dink daar is geen tegniese ondersteuning. Laat ondersteuning is onsin.

Ek het gevra my bediener dinge. My bediener het reeds krul en iconv. Wat was die probleem?

In die gemiddelde tyd wat ek gebruik maak van eie vBulletin styl. Sal dit wees probleem?
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 02-10-10 op 22:02.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek is dit nou. Ek sal die volledige antwoord in 'n minuut.

Persoonlike sjabloon behoort nie 'n probleem. Ook weer te installeer vBSEO onnodig was. Indien so iets gebeur tydens die volgende vBET installeer jy net ignoreer verander vBSEO lêers met hul oorspronklike inhoud (van vBSEO pakket).

Ek kan nie sê wat presies verkeerd geloop het. Dit kan verkeerd vBSEO integrasie of iets anders wees.

Maak asseblief installasie weer. Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een. Dus:
    1. Made vBET installasie en die nodige verstellings (nie SEO skakels ander opsies nie, nie verander nie - net die nodige goed). Check nie die forum werk. Check nie vertaling werk. As jou forum is nie werk nie - vBET afskakel en laat ons weet. As Admin CP nie werk te - disable hake wêreldwyd, dan afskakel vBET en hake in staat stel om wêreldwyd. Ons ook laat weet.
    2. Stel SEO skakels opsie en voeg vBET htaccess reëls. Check nie die forum en vertalings werk.
    3. Het vBSEO integrasie. Check nie die forum en vertalings werk.
    4. VBET opsies as jy wil (miskien het jy het 'n probleem met' n paar spesifieke opset). Check nie die forum en vertalings werk.

Soos ek geskryf het, kan ek op hierdie oomblik nie sê wat verkeerd geloop het nie. Maar as u ons instruksies braak en sê wanneer dit breek, sal ons meer kan help. Ook - as dit 'n verkeerde integrasie was (SEO-skakels of vBSEO - dus stappe 2 of 3) en nou reg gedoen word, dan is die probleem opgelos. Ons benodig meer van jou terugvoer hier

Ook asseblief kyk na hierdie: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Laaste geredigeer deur vBET; 03-10-10 op 01:04.

Ek gaan stap vir stap as wat jy het vir my gesê.

Ek gebruik vbseo 3.5.2. Tydens die integrasie van vbseo:

vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php

Search:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Vervang dit met hierdie kode:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

As ek hierdie kode vervang Ek het leë bladsy. Ek het drie keer was dieselfde. Ek wag vir jou antwoord.
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 03-10-10 op 08:47.

Soos ek verstaan dat jy slaag 2e stap, sodat jy het 'n gepaste veranderinge in htaccess lêer.. Gee ons asseblief jou hele inhoud van htaccess lêer - miskien is gebruik om verkeerd reëls (vir forums sonder vBSEO), of dit is in die verkeerde plek - ons sal dit check. As dié is OK. Ons sal u vra vir toegang tot die details na te gaan en enigste dit vir jou op die plek.

Ook asseblief daarop let dat ons nie check vBET met vBSEO 3.5.2 nog. Ons sal dit installeer op ons toets byvoorbeeld môre en kyk vir kwessies. So, as dit sal iets gemeenskaplike wees, sal ons oplossing sonder toegang tot die details gee. As jy aan ons kant sal dit werk - ons sal u vra vir toegang tot die details.

Eers het ek begin om die integrasie van vbseo volgens jou handleiding. Ek is op die derde stap van integrasie.

"LET WEL: as jy gebruik vBSEO gaan eers te vBSEO Integrasie artikel, anders na die oplaai van vBET lêers, sal jy nie in staat wees om die forum te gebruik (selfs Admin CP) totdat jy vBSEO Integraiton."

Ek het nie my htaccess lêer verander.

# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
    # Mod_rewrite funksies uit te skakel.
    # Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
    # Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
    RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
    # Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
    # Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
    # Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

# RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\! My domein \\. Af
    # RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 03-10-10 op 18:13.

So, dit is die probleem. Jammer - daar is 'n klein, maar in die installasie-instruksies. Ons integrasie verander sodat dit nie gepaste wyse meer. Ons sal dit korrek in ons README file (ons verwyder dit uit vBET4.x readme, maar vergeet om dit te verwyder van vBET3.x) - jammer vir die moeite.

- Ek het jou presiese instruksies wat om te doen nie en jy het nie braak nie. Ons sal nie in staat wees om jou te help as jy nie ons hulp gebruik. Asseblief net braak presies instruksies wat ek julle gegee het en dan as daar nog enige kwessie daaroor te skryf. So maak ongedaan stap 3 en stap 1 en 2 eerste te doen. Ek het geskryf baie duidelik dat jy kan gaan na die volgende een net na die kontrole werk dit met die werklike een:
    Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een.
    Laaste geredigeer deur vBET; 03-10-10 op 17:57.

Ek het stap 1 en stap 2 van integrasie. Ek volg jou lees my opdrag.

Verandering wat jy lees my lêer. Ek sal wag.
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 03-10-10 op 18:02.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •