BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Net die bevestiging van die opgradering proses

Junior lid

Default Net die bevestiging van die opgradering proses

Ek moet net die opgradering proses te verduidelik op VBet

Im tans loop VB3.8.1, met vbseo 3.5.2 en vbet 2.3.10
    Ek sal opgradeer vbet 336 (gee of neem 'n punt hier en daar)

Volgens die instruksies

Dood van die herskryf reëls in htaccess
    Uninstall 2.3.10

Update vbseo lêers met geredigeer dié (die forums sal nog funksioneer, terwyl dit gebeur)
    Foto alle vbet lêers
    Invoer produk en verander soos nodig

Het ons moet nog die Google API sleutel?

Op enige stadium in die bogenoemde update sal die forums ophou om te werk totdat die veranderings is voltooi of sal dit werk al die pad deur die opgradering

Watter weergawe van die htacess herskryf reëls, gebruik ons nie met VBSEO?

Een ander vraag. As ek 'n gebruiker as wat van die Spaanse taal standaard
    Kan ek RSS feeds van die plaaslike koerante, hulle deur die gebruiker en het die poste op die forums as Engels verskyn in my standaard taal

Jammer 'n pyn met die bogenoemde te wees, ek hoef net om dinge duidelik in my gedagtes te hê, plus Im lyding met die mens griep, wat nie die werk van die brein ten volle te help

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Asseblief eers verwyder heeltemal gratis weergawe (insluitend die verwydering van htaccess reëls.). Dan installeer word een. En dan te integreer met vBSEO. So het vBSEO integrasie aan die einde.

Google API sleutel nooit verpligtend nie, maar Google waardeer wanneer jy dit gebruik. Dus het ons raad om dit te gebruik. Neem asseblief kennis dat wanneer jy gratis weergawe verwyder al jou configuration sal weg wees. So kan jy jou Google API sleutel tot 'n tydelike lêer kopieer-pase.

Forum moet werk al die tyd. Natuurlik vertaal skakels sal nie werk in die tussentyd tussen die verwyder van ou weergawe en voltooi nuwe een te installeer en te integreer. Nog normale bladsye sal goed wees

Reëls vir die betaalde weergawe wat jy sal vind in vBET pakket. Ook in die beskrywing van die parameter oor te skakel na SEO skakel sal jy die skakel na daardie reëls (wat jy hoef te verander as forum gebruik maak van sub-directory, so asseblief net braak die instruksies daar ingesluit).

Op die oomblik vBET ondersteun die vertaling van die uitgaande RSS-kanale. Ons het reeds versoek om funksie te ondersteun ook die vertaling van die inkomende RSS-kanale en soos ek dit onthou word aanvaar (nog geen release date beplan vir hierdie een).

Hoop die griep is weg sal vinnig gaan Vra maar vir wanneer jy wil. Alles is goed beskryf en ons vrae sal beantwoord as diegene wat kom. So kan jy ons gratis aanlyn-ondersteuning te gebruik, of selfs net te bestel installasie diens vir $ 30 en laat die werk vir ons

Junior lid

Cheers vir wat Michael.
    Die manier waarop dit gelees het, was om te doen die VBSEO kode verander in die eerste of niks sal werk, insluitend admincp
    Toe het die oplaai en die installering van vbet
    So het sy 'n geval van installeer vbet, dan is die vbseo veranderinge voor doen' n draai op stukkies

Dankie vir die hulp en my reguit te plaas op hierdie

Dit was ou prosedure - eers vBSEO veranderinge dan vBET installasie. Ons het 'n manier gevind om dit te verander, want te veel kliënte het nie installasieinstruksies gelees nie Werklik een is veiliger

Junior lid

Uploaded al die lêers, gemaak vbseo veranderings ens.
    Toe ek in staat stel om die produk, kry ek geen teks wys op die forums op alle
    In admin CP, jy probeer om die veranderinge te stoor, voer die produk reeksnommer ens en niks red.
    Jy kliek op Save en kry 'n leë skerm

Ek het die produk te skakel op die oomblik

Junior lid

Gevind dat ek moes die produk te skakel, slaan jy die veranderinge. Stel tale, ens.
    Dan weer in staat stel om die produk te kry alles werk
    Alle fyn blyk te wees, werk nou al

Dit was omdat u waarskynlik Admin CP onder vertaalde skakel gebruik het - let asseblief daarop dat vBET nie omgee vir vertalings van Admin CP of Moderator CP nie - dit het geen sin nie, aangesien administrateurs, moderators in elk geval oorspronklike forumtaal moet ken So as jy probeer om hierdie te vertaal kan jy onverwagte gedrag.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •