BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 16

Thread: vBAdvanced CMPS kwessies

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Junior lid

Default vBAdvanced CMPS kwessies

My forum lewens in / forums / my vBAdvanced is in die wortel van die domein.

Ek het bygevoeg die globale state soos aangedui in 'n ander pos op jou forum, en ek gebruik "Custom" plasing vir die vlae en in $ vbenterprisetranslatorflags net een keer in my sjabloon. Ek sien op my tuisblad (ek gebruik 'n "if"-stelling sodat net bestuurders sien die vlae) die blokkies vir die vlae twee keer onder die navbar. Ek sien nie die vlag foto's, selfs al het ek afskrifte van hulle in / images / vbet / vlae.

Wanneer die vlag blokkies is gebruik, is die site vertaal egter ek kry / forums / gestuur, maar wil graag die gebruiker op die tuisblad te bly wanneer hulle 'n vlag op. Ek hardloop NginX en hier is my huidige herskryf vir jou produk. Ek gebruik nie die SEO opsie in vbet instellings.

# Begin vertaling

Ligging ~ * / forums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | CSS | png | JS) {
    root / var / www / htdocs / wizard;
    }

Plek / forums / {
    root / xxx / www / htdocs / wizard;

herskryf ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 laaste;
    herskryf ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 laaste;

as (-e! $ request_filename) {
    herskryf ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laaste;
    }

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
    fastcgi_index index.php;
    fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / xxx / www / htdocs / wizard $ fastcgi_script_name;
    sluit fastcgi_params;

# Los FastCGI foute, met meer verdraagsaam buffers en time-outs
    fastcgi_connect_timeout 120;
    fastcgi_send_timeout 60;
    fastcgi_read_timeout 120;
    fastcgi_buffer_size 128k;
    fastcgi_buffers 4 256K;
    fastcgi_busy_buffers_size 256K;
    fastcgi_temp_file_write_size 256K;
    fastcgi_intercept_errors op;

}

# Stop vertaling

1. Waarom 'n dubbele stel van die vlae?
    2. As ek die beelde op die regte pad, wat sou keer dat hulle uit die vertoon?
    3. Weet jy wat ek nodig sou wees om toe te voeg aan my nginx cfg lêer toe te laat om 'n gebruiker' n vlag op my home page te kliek en nie aan die forums gestuur?

Dankie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit is moeilik om te dink wat jy beskryf. Kan jy toets rekening skep vir ons, deur gebruik te maak van wat ons in staat sal wees om om te sien dat wat jy beskryf? Asseblief PM toegang tot die details.

As jy 'VBS dinamika - dan moet jy ook gebruik om hierdie mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Ook het Ek weet nie watter pos jy skryf oor:
    Ek het bygevoeg die globale state soos in 'n ander pos
    So moet asseblief presiese URL gee sodat ons sal weet watter treffers wat jy fallowed.

Vertaling van die inhoud te integreer buite forum gids wat jy hoef te braak hierdie instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Diegene was algemene inligting. Nou jou presiese vrae te beantwoord:
    1. Moet nie nou weet nie. Moet HTML uitvoer vir wenke te sien. Ook - watter veranderinge jy gemaak het in die templates? En is jy seker dat vlae plek is as persoonlike?
    2. Waarskynlik gebrek van style. Neem asseblief kennis dat vBET nou 1 beeld is gebruik vir alle vlae en diegene wat met behulp van CSS spyte mekaar. Dit sou goed wees As ek in staat sal wees om om te sien wat jy oor skryf, kan dit help om 'n bron van die probleem te vind. Nou moet ek om te raai.
    3. Ja. Sien hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 net reëls vas vir nginx

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is moeilik om te dink wat jy beskryf. Kan jy toets rekening skep vir ons, deur gebruik te maak van wat ons in staat sal wees om om te sien dat wat jy beskryf? Asseblief PM toegang tot die details.
    Ek is al met die dubbele vlae kwessies. Silly fout van my kant.

Vertaling van die inhoud te integreer buite forum gids wat jy hoef te braak hierdie instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54
    Ek is bewus van die pos, maar ek hardloop NGinX wat gebruik nie. Htaccess. Ek het my herskryf afdeling vir jou mod in my oorspronklike post. Wat het ek nodig om by te voeg of te verander?

Diegene was algemene inligting. Nou jou presiese vrae te beantwoord:
    1. Moet nie nou weet nie. Moet HTML uitvoer vir wenke te sien. Ook - watter veranderinge jy gemaak het in die templates? En is jy seker dat vlae plek is as persoonlike?
    Dit is 'n nie saak nou.

2. Waarskynlik gebrek van style. Neem asseblief kennis dat vBET nou 1 beeld is gebruik vir alle vlae en diegene wat met behulp van CSS spyte mekaar. Dit sou goed wees As ek in staat sal wees om om te sien wat jy oor skryf, kan dit help om 'n bron van die probleem te vind. Nou moet ek om te raai.
    Ek sal kyk na die-style in die vlae rig
    3. Ja. Sien hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 net reëls vas vir nginx
    Jy het vir my gesê in die pre-verkope wat jy reeds het.

Dankie vir jou tyd

Ja - ons het reeds reëls vir vBET en nginx - jy kan dit vind in vBET pakket do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. Tog is die reëls vir die spesifieke integrasie gereed in htaccess vorm.. Dit is maklik om diegene aan te neem.

So diegene htaccess reëls.
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Goedkeuring deur aan dié:
    Code:
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
    Dit:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    aan hierdie:
    Code:
    if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
        rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
    }
    Let asseblief daarop dat diegene wat nie getoets is. Dit is aangeraai om jou reëls te rugsteun voor die veranderinge, sodat in die geval van die kwessies wat jy in staat sal wees om om die veranderings ongedaan te maak.

Junior lid

Dankie, sal Ek dit gee 'n skoot.

Let asseblief terugvoering gee. Ons sal werk aan dit tot gedoen Onthou ook dat u ook die vBET-konfigurasie moet verander. Kyk mooi na instruksies http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •