BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 28 van 28

Thread: Toets: Hierdie teks is geskryf in Frans

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

OK dit is geïmplementeer en in vBET 3.2.0 (Ja, ons was die beplanning 3.1.3 ingesluit sal word, maar daar is te veel veranderings, sodat dit sal wees 3.2.0).

Jy kan dit toets dit hier. Hierdie forum het gekose strategie te vertrou Google wanneer die resultate is ten minste 10% seker.

So geniet

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Byvoorbeeld, hierdie boodskap was nie gemerk deur my dat hy is Pools. Hand of deur die opstel van die standaard taal. In kort - ek gelieg vBET beweer dat die boodskap is in Engels, maar die gebruik van taal opsporing vBET hy besef dat die boodskap is net in Engels in Pools en dit behoorlik gemerkte
    Original text

Great job. Het jy 'n vrylating in die kop? Ek het regtig nodig om die nuwe weergawe ...

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    Great job. Het jy 'n vrylating in die kop? Ek het regtig nodig om die nuwe weergawe ...
    Ja, ons het - vandag Ons is bly om te vinnig te gee wat ons kliënte nodig

Produksie is reeds aan die gang. Dit sal tot 2 uur. Ons moet ook byvoeg produseer vir VBA Dyna integrasie daar ook die opsporing van tale te ondersteun

Wow! Thanks a lot! Great diens!

Quote Originally Posted by vBET View Post
    OK dit is geïmplementeer en in vBET 3.2.0 (Ja, ons was die beplanning 3.1.3 ingesluit sal word, maar daar is te veel veranderings, sodat dit sal wees 3.2.0).

Jy kan dit toets dit hier. Hierdie forum het gekose strategie te vertrou Google wanneer die resultate is ten minste 10% seker.

So geniet
    Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Dit is net 'n toets wat kontroleer of die taal opsporing goed werk met aanhalings daarop gemik om die nuwe lyne.
    Original text

Quote Originally Posted by vBET View Post
    OK - ek weet nou dat dit moontlik is om taal te erken deur krul is. Dat Google ook foute maak, maar is so soort wat vertel hoe seker hy is oor sy raaiskoot (0 - glad nie, 1 - 100%, alles tussen - jy weet wat).

Dus, op hierdie oomblik is my stelling vir hierdie funksie is om dit te laat instel met opsies:
    - Altyd vertroue gebruiker (beste prestasie - Google is nie gevra word wanneer nuwe boodskap kom, al die ander opsies sal vra Google oor die ware taal)
    - Altyd vertroue Google (Google resultaat is altyd gebruik as 'n ware taal - nie goed vir' n kort boodskappe)
    - Trust gebruiker maar vra Google (in so 'n geval as daar verskille is tussen wat die gebruiker punte en wat Google is vertel administrateur e-pos sal kry oor dit)
    - Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig is (ander parameter sal vertel hoe seker Google moet word om sy resultaat te gebruik - dit wil sê 0,3)

En een ding - Google sal nie gevra word om as gebruiker op enige plek van die boodskap wat lang BBCode handmatig.

Wat dink jy hieroor?
    In die opsies hierbo voorgestel, wat sou die manier om uit te kies wanneer dit gebruik word om die ou manier gedoen moet word voor die implementering van hierdie te wees?

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    In die opsies hierbo voorgestel, wat sou die manier om uit te kies wanneer dit gebruik word om die ou manier gedoen moet word voor die implementering van hierdie te wees?
    Altyd vertrou gebruiker - op hierdie manier erkenning nie gedoen word nie.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •