BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: vbet nie goed? is reg ...

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Banned

Unhappy vbet nie goed? is reg ...

Hi elkeen ...

Aanvanklik het ek is regtig jammer vir die skep van hierdie draad.

EK gebruik vbet as gratis weergawe van die laaste 6 maande.
    wanneer ek update vBulletin van vb3.x te vb4.0.6 met vbseo 3.5.2 Na afloop van hierdie die vbet 2.4.3 is nie behoorlik werk nie.
    vir die ondersteuning wat ek gemaak het 'n draad op vBET site as naam "" woord "af" in die middel van URLs "" wat URL is: http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    die bogenoemde draad wat ek gemaak het op 26-08-2010 vir die oplossing en vandag is 15-09-2010, maar my probleem nog nie opgelos nie en ook vbet span ondersteunende gestop vir my na die bietjie hulp.

en ook is ek met behulp van die nuwe artikel of sit vbseo in onder die draad:
    vBSEO 3.5 Release Candidate 1 is hier! - VBulletin SEO Forum

in hierdie draad het ek gebruik om die / forums (of 'n ander naam vir die gids) vb4 installeer reël en sit so na hierdie vergadering vbet nie behoorlik werk met vbseo 3.5.2 met nuwe reëls en sit.

Ek het twee keer tyd om die vbet verwyder van my forum, en dan het ek weer met vars vergadering installeer, maar nie werk nie.
    Ek het die hele opdrag wat deur vbet, maar nog steeds nie werk nie en ek post die hele opdrag wat ek soos in onder die draad gevolg:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

maar nog steeds nie werk nie en nog nie reaksie van vbet span.
    Ek is 'n baie lede en soek enjins verkeer verloor.

my forum skakel:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    vertaal skakel:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

sodat die rede waarom ek hierdie draad skep vir almal wat die gebruik van nuwe vbseo reëls en sit vir oplossing.

Ek is regtig jammer vir my swak Engels nie.

danksy
    Laaste geredigeer deur newsoftw; 15-09-10 op 19:18.

Ek glo hierdie forum is slegs vir betaalde weergawe, het ek net die gebruik van vbet (betaal weergawe van die kursus) sedert paar dae 'n gaan en goed genoeg gevolg, geen twyfel oor die produk konsep en die ondersteuning, al is' n groot

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Gebruik asseblief die regte forum vir die reg voor om boodskappe - draad verskuif na die afdeling oor gratis weergawe.

Let asseblief daarop dat ons nie meer steun jou. Ek wil jou om verskoning vra - ek weet nie hoe ons mis jou laaste 2 boodskappe. Ek geveg dat die probleem is opgelos en vBulletin nie wys my nuwe boodskap (geel agtergrond), so ek het net per ongeluk mis nie. Twee keer ... En Kamil is nou op vakansie. So asseblief neem my verskoning. Ek sal die hele storie weer lees en gee jou reaksie vandag.

Ons sorg vir al ons gebruikers - vir betaalde en gratis weergawe. Natuurlik betaal weergawe prioriteit, maar 'n gratis een te ondersteun
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-09-10 op 14:30.

Banned

dankie vir die antwoord meneer.

Ja en jou reg Ek was na hierdie draad in die verkeerde afdeling te danke aan as ek hierdie draad pos in 'n gratis weergawe afdeling sodat die vbet span nog nie dit lyk nie coz gratis weergawe is nie die eerste prioriteit vir die beheer van per steun en so te danke aan ek' n boodskap draad in uitgelig gebied vir die Soek per ondersteuning, coz nie die vbet span ondersteun my van die laaste week of meer as.

Ek is regtig jammer as jou gedagtes dit en ek vra om verskoning vir hierdie.

Ek is weer baie dankie vir mnr. vbet vir die hulp.

Danksy

Ek verstaan. Moenie appologise - ek was die een wat jou vorige boodskap mis, sodat ek appologise vir julle. Die probleem is nou in aksie, so hoop ons dit sal binnekort op te los

Banned

dankie vir die groot hulp.

Ek het gevind dat die beter oplossing is dat ek die vbet verwyder van my forum en nou die bediener laai en 'n databasis fout coz opgelos is wanneer' n liggaam dan vertaal skakel van my forum oop so dit neem baie tyd nie oop wees en wanneer die skakel sodat dit toon geen style op vertaalde bladsye.

so nou net tot my hoe om Google omschakeling vertaal skakels om op te hou, beteken toe ek verwyder die vbet Google steeds vertaalde skakel van my forum soek.

Wel, ek is baie dankbaar wat my help in hierdie saak.

danksy

Net gebruik reditect van alle bladsye met taal van die kode aan die bladsy, sonder dat dit in. Htaccess.

Soos ek verstaan ons het nie meer werk nie op jou 2de uitgawe met style.

Banned

dankie vir die antwoord meneer.

Ek weet nie understtand "Net gebruik reditect van al die bladsye met die taal kode in. htaccess bladsy sonder dat dit"

en ook die style kwessie te danke aan I die vbet verwyder en na die vbet verwydering van die vbseo sitemap werk begin.

danksy

Ek verstaan nie jou sin oor sitemap.

Reël wat redirect alle vertaalde bladsye nie vertaal:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Let asseblief neem dit aan jou spesiale geval en toets dit.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •