PDA

View Full Version: Opgelos CMS voorblad - opsie om te draai die vertoning van die vertaling vlae af



brubros
22-08-10, 19:06
Ek het begin om te gebruik and BBCode in artikels waar ek weet die masjien vertaling sonder menslike ingryping is voldoende. Ek sluit die hele artikel met vBET BBCode. Ek is lief vir die funksie! Die vertoning van die vertaling vlae in die artikel besigtig en die beskikbaarheid van die oorspronklike teks is 'n ideale egter die vertoning van die vlae en die' drop-down arrow op die tuisblad die lig van CMS (.../ inhoud /) neem te veel ruimte vir my doeleindes. Ek sou verkies om die [lang] kodes geïgnoreer word wanneer dit op die voorblad vertoon word. Miskien is 'n algemene instelling in vbet beheer paneel?

Verskoon my asseblief as hierdie funksie versoek reeds deur iemand anders gemaak word.

vBET
24-08-10, 05:38
Hou op opsies (Admin CP -> vBET -> Misc):
Wys oorspronklike teks vir die gebruiker
Wys oorspronklike teks vir gaste

Jy kan instel, daar doen jy wil oorspronklike teks te wys (en hoe) of nie. Is dit is wat jy bedoel?

brubros
28-08-10, 03:37
Ja. Dit is die oplossing. Jammer ek het dit gemis!

kamilkurczak
28-08-10, 13:18
Dankie vir die bevestiging. Ek sal hierdie draad beweeg in Probleme oplos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1