PDA

View Full Version: ondersteuning vra



cosy
12-01-10, 18:35
Ek wil weet oor die ondersteuning:
watter tyd kader die ondersteuning dek?
Hoeveel ppl ondersteuning kan gee in die geval vbet siek word? of nie in staat is om is om te antwoord in die forums

vBET
13-01-10, 22:39
Daar is geen tydsraamwerk vir die ondersteuning. As jy ons kliënte wat jy kry ondersteuning vir ons. Natuurlik wanneer sommige vBET weergawe sal verouderde (baie ou) dan sal ons advies aan gemaak update as nuwe weergawes het oplossings vir ou probleme.

Let asseblief beskryf "ppl".

Konstantin
19-02-10, 14:21
Let asseblief beskryf "ppl".



ppl - Dadaïsten

vBET
19-02-10, 15:12
Natuurlik is ons nie so groot soos Jelsoft, van vBSEO span nog nie;) Op die oomblik het ek is 'n amptelike ondersteuning stem en ek het moontlik hulp op hierdie gebied, indien dit nodig sal wees.

Meestal ondersteuning gegee is om elke dag, nie 24 / 7, maar die alledaagse. Het ek geskryf het meestal, want dit kan gebeur dat op openbare vakansiedae of een keer per paar naweke poste sal n bietjie langer wag.

Hoop hierdie antwoord jou tevrede stel:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1